|
www.apbezpieczenstwo.fora.pl Ped. Edu. dla Bez.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek64
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:43, 18 Paź 2010 Temat postu: Wymiana elektronicznych legitymacji studenckich |
|
|
Orientuje się ktoś może gdzie na tym usosie jest ten wniosek o wymianę elektronicznej legitymacji studenckiej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karo!ina:)
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stąd:D
|
Wysłany: Pon 19:16, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
i ja sie podpinam pod tą prośbe bo ja albo nie widze gdzie to jest albo tego nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jankesss007
Administrator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:13, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a ja wiem ;p
to pojawi sie na usos w ciagu kilku dni trzeba czekac i szybko wypelniac ten wniosek na stronie drukowac go i do dziekanatu zaniesc to moze przed 1 listopada zdarzymy wymienic a jak nie to trzeba zajsc po pieczatke do dziekanatu zeby nie pozostac bez waznej ligitki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karo!ina:)
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stąd:D
|
Wysłany: Śro 11:40, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W przypadku studentów posiadających elektroniczne legitymacje studenckie wymiana będzie się odbywała zgodnie z procedurą ustaloną przez Ośrodek Zarządzania Siecią Komputerową według następującego schematu:
1.Student loguje się na swoje konto w systemie USOSweb, student zgłasza wniosek o wydanie nowej legitymacji przez wybór odpowiedniej opcji,
2.Student zaznacza również, czy wykorzystuje legitymację jako nośnik karty miejskiej,
3.po złożeniu wniosku, w systemie USOS sprawdzany jest status studenta, po czym następuje automatyczne wygenerowanie zlecenia wydruku legitymacji. W przypadku gdy status studenta nie jest uregulowany wniosek jest anulowany,
4.na konto e-mail studenta wysyłana jest wiadomość o przewidywanym czasie oczekiwania na wydrukowanie nowej legitymacji lub informacja o brakach i konieczności ich uzupełnienia,
5.po uzupełnieniu braków student ponownie składa wniosek o wydanie legitymacji,
6.w przypadku legitymacji wykorzystywanych jako nośnik dla karty miejskiej na konto e-mail zostanie wysłana instrukcja postępowania, ustalona z MPK, w celu przeniesienia środków zgromadzonych na karcie,
7.po wydruku legitymacji system wysyła na adres e-mail studenta informację o możliwości odbioru nowej karty w dziekanacie,
8.student zgłasza się do dziekanatu, zwraca starą kartę i pobiera nową. Obsługa dziekanatu unieważnia zwróconą kartę w systemie USOS,
W obecnej chwili, w związku z przedłużającą się procedurą wymiany elektronicznych legitymacji studenckich, możliwe jest przedłużanie ważności legitymacji z nazwą Akademia Podlaska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|